Обслуговування редукторів

Незалежно від того, встановлено на ваш автомобіль ГБО 4-го або 2-го покоління, в системі обов’язково присутній редуктор. Його головне завдання в зниженні тиску і випаровуванні газового палива, що надходить з балона. А від нормального функціонування редуктора безпосередньо залежить, і робота газобалонної системи в цілому. Збільшена витрата палива, відсутність тяги, несвоєчасні переходи з бензину на газ та інші нештатні ситуації цілком можуть служити сигналом до того, що редуктор вимагає обслуговування.

 

Заміна фільтрів

Нормальна робота ГБО, як і будь-якої паливної системи залежить від чистоти палива, тому фільтри і фільтроелементи повинні змінюватися суворо за регламентом.

Якість палива на наших заправках далеко від ідеального. Газ в цьому плані не виняток і може містити в собі масу домішок і забруднень, здатних ускладнити нормальну роботу ГБО або взагалі вивести систему з ладу. Мінімізувати цей згубний ефект повинні фільтри грубого і тонкого очищення газового палива. Але варто пам’ятати, що їх ефективність великою мірою залежить від стану.

Фільтри і фільтроелементи, що встановлюються в газобалонних системах, згідно регламенту підлягають заміні кожні 10 тис. км, але в деяких випадках варто робити це навіть частіше. Наприклад, збільшення витрати палива або явне падіння потужності цілком можуть служити сигналом того, що пора зайнятися чисткою. 

Чому ми рекомендуємо звернутися на СТО? Відповіді на нього прості:

1.Навіть врахувавши всі конструктивні особливості встановленого у вашому автомобілі газобалонного обладнання ви можете випустити з уваги якісь дрібниці. При цьому вимоги до безпеки робіт, що проводяться дуже високі і тільки кваліфікований персонал знає всі тонкощі сучасного ГБО.

 

2.Після виконання ТО потрібна обов’язкова перевірка на герметичність. Зробити її можна і за допомогою звичайного мильного розчину, але тільки професійний шукач витоку дасть 100% гарантію відсутності протікання газу.

3.Чисті паливні фільтри в ГБО однозначно змінять розхідний показник, який призведе до зміни складу паливної суміші, а для нормальної роботи системи буде потрібно провести регулювання. Тут теж не обійтися без звернення на СТО, де професіонали з допомогою спеціального діагностичного обладнання проведуть повну діагностику і регулювання.

4.Якщо ваш автомобіль знаходиться на гарантії, всі роботи по обслуговуванню ГБО слід проводити тільки на СТО, тому що самостійне втручання в систему, гарантію анулює.

 

Пошук та усунення витоків

Один з міфів про ГБО говорить про те, що після переобладнання присутній запах газу є практично нормою. Авторитетно заявляємо, що це не так і подібне явище може бути тільки при неправильному монтажі ГБО.

Якщо при експлуатації автомобіля з ГБО в якийсь момент ви почули запах газу – це вірна ознака того, що пора бити на сполох. Виняток може скласти лише короткочасний запах одразу після заправки, адже при знятті заправного пістолета невелика кількість газу потрапляє в атмосферу. В інших випадках слід негайно вжити заходів щодо усунення несправностей.

Запам’ятайте!

Якщо ГБО вашого автомобіля зібрано з якісних компонентів і професійно налаштоване, ніяких сторонніх запахів пов’язаних з газом бути не повинно !!!

 

Чистка форсунок

 

Газобалонне обладнання 4 покоління сьогодні є найпоширенішим при переобладнанні сучасних автомобілів на газ. ГБО – це складна паливна система, що складається з безлічі вузлів і компонентів від різних виробників. Однією з найважливіших складових ГБО 4 покоління є газові форсунки.

 

Калібрування датчика рівня

У сучасному ГБО 4 покоління індикація рівня газового палива в балоні відображається світлодіодами на перемикачі. З огляду на високу інерційність газу в балоні і технічні особливості вимірювального пристрою, світлодіоди на кнопці можуть гаснути не пропорційно фактичному рівню. Також орієнтовно слід сприймати і резервний залишок палива в балоні. Але якщо під час експлуатації рівень відображає «погоду в сусідній області», то допомогти може налаштування. 

 

Заміна редуктора

Багато виробників автомобілів встановлюють газобалонне обладнання в заводських умовах. Серед європейських машин часто зустрічаються версії здатні функціонувати на метані. Але з точки зору ремонтів або сервісного обслуговування такі машини вимагають спеціального підходу.