Комплекси ГБО для FSI, TSI, TFSI володіють такими характеристиками:

- точне дозування газу при будь-якій частоті обертання;

- підвищена стабільність роботи двигуна;

- збереження параметрів потужності двигуна на рівні бензинового;

- плавний і автоматичний перехід на газ;

- незмінний сумарний витрата палива;

- економія на пальному більше 40%

На наших дорогах стає дедалі більше машин, двигуни яких оснащені системами безпосереднього вприскування палива. Такі двигуни використовуються концерном Volkswagen в автомобілях Audi, Volkswagen і Skoda, є подібні мотори у Peugeot, Citroen багатьох інших виробників. Бензинова форсунка в двигунах FSI, TSI, TFSI виходить безпосередньо в камеру згоряння. Така схема унеможливлює установку традиційного ГБО і вимагає неординарних технічних рішень.

Газове обладнання для систем прямого вприскування

При безпосередньому впорскуванні бензинова форсунка, що піддається дії високої температури дуже швидко закоксовується і вигоряє якщо через неї не подається паливо. Для вирішення даної проблеми застосовується технологія довпирскування мінімальної дози бензину через форсунки при роботі двигуна на газовому паливі.