Монтаж ГБО 2 покоління

Переваги використання газобалонної системи 2-го покоління:

- простота і надійність конструкції;

- мінімальну присутність електроніки;

- висока ремонтопридатність в звичайних умовах;

- доступна непрофесіоналові настройка і діагностика;

- недороге обладнання і вартість його монтажу.

Залежно від двигуна вашого автомобіля використовуються і різні покоління газобалонного обладнання. Класичне і досить поширене ГБО 2 покоління використовують для установки на карбюраторні двигуни, мотори з одною бензиновою форсункою чи інжекторним впорскуванням палива. Враховуючи ймовірність виникнення зворотних хлопків важливою технічною умовою установки ГБО 2 покоління є металевий впускний колектор. У автомобілів після 2001 року колектор може бути виконаний з пластика, а значить він потребує ГБО 4 покоління.

Переваги ГБО 2 покоління

Це найпростіша система впорскування газового палива. Вона невибаглива до установки, експлуатації і ремонту. Її монтаж не вимагає висококваліфікованого обслуговування; це переважно механічний пристрій, з мінімумом електронних вузлів і відсутністю складної програмної складової.

Конструкція і принцип дії

У балоні, що традиційно встановлюється в кормовій частині автомобіля, пропан-бутан міститься в рідкій фазі під тиском до 16 атмосфер. Через мультиклапан газ під тиском подається в паливну (газову) магістраль, яка і підводить його в підкапотний простір. Тут на вході пропан-бутан спочатку потрапляє в електроклапан з вбудованим паливним фільтром, який уловлює і відокремлює з газу смоляні і тверді речовини.

При активації режиму їзди на газі, електроклапан відкривається, і рідкий пропан-бутан надходить у двоступеневий вакуумний або електронний редуктор-регулятор. Тут він переводиться з рідкої фази в парову, за рахунок підігріву редуктора від системи охолодження, а тиск газу знижується в першій камері до 2 атм. і далі в другій до 0,5 атм. Після цього під впливом розрідження утвореного всередині впускного колектора працюючого мотора, газ з другого ступеня редуктора всмоктується через змішувач і надходить у карбюратор або колектор (інжекторний варіант), після чого подається в циліндри.

 

Монтаж ГБО 4 покоління

До переваг газобалонної системи 4-го покоління відносяться:

- сумісність з більшістю двигунів сучасних автомобілів;

- робота з різними видами палива – метан або пропан-бутан;

- високоточне дозування газового палива;

- автоматичне керування роботою газової системи і двигуна;

- збереження динамічних характеристик автомобіля при роботі на газі;

- перевищення витрат газу в порівнянні з бензином не більше 10%;

- виключення виникнення зворотних хлопків;

- відповідність вихлопу стандарту токсичності Євро-6.

Принцип роботи газобалонного обладнання 4 покоління увазі уприскування газу у впускний колектор через форсунки. Робота газових форсунок аналогічна бензиновим – вони подають газ в колектор максимально близько до впускних клапанах. Регулювання і настройка ГБО 4 покоління вимагає застосування спеціалізованого ПЗ. Фахівці компанії Profigas допоможуть у підборі системи і встановлять її в мінімальні терміни.

Переваги ГБО 4 покоління

ГБО 4 покоління може бути встановлено на широке коло сучасних легкових і вантажних автомобілів. Різні виробники, серед яких Landi Renzo, STAG (AC Spolka), Tomasetto, Valtek та інші, пропонують системи, які підходять для будь-яких автомобілів.

 

Монтаж ГБО 5 покоління

Газобалонна система 5-го покоління надає наступні вигоди:

- зменшення витрат газу до рівня витрати бензину;

- збереження потужності двигуна зі зменшенням витрат газу;

- необов’язковість використання фільтра тонкого очищення;

- немає необхідності в підігріві через відсутність редуктора.

Газобалонне обладнання 5 покоління, що працює за схемою LPI (Liquid Propane Injection), є найбільш прогресивним у справі оснащення автомобілів газотопливною системами. Принцип дії ГБО 5 покоління полягає в подачі пропан-бутану в рідкому стані безпосередньо у впускний колектор.

Переваги ГБО 5 покоління

Завдяки новій схемі вдається досягти високоточної подачі газу і мінімізувати витрату по відношенню до споживання бензину. У порівнянні з попередніми поколіннями, автомобіль зберігає потужності характеристики, споживаючи при цьому менше палива.

 

 

 

 

Монтаж ГБО на дизель

Переваги газодизельних систем:

- економія паливних витрат до 40%;

- щадний режим роботи паливної системи;

- поліпшення згоряння дизельного палива;

- постійно чистий фільтр сажа;

- м’яка, плавна робота двигуна;

- приріст потужності до 15%;

- збільшення запасу ходу до 50%.

Зростання цін на дизельне паливо робить економічно виправданим оснащення автомобілів з дизельними двигунами газобалонним обладнанням . Установка ГБО спільно з дизелем виправдана для вантажних машин, пасажирського транспорту та сільськогосподарської техніки. При схемі «газ на дизель» дизельне паливо використовується для підпалювання паливо-повітряної суміші. Паралельна робота на обох видах палива дозволить заправляти солярку, якщо поблизу немає газозаправної станції.

Вигоди спільного використання газового обладнання та дизеля

Крім очевидної економічної вигоди від різниці цін, монтаж ГБО на дизель зменшує знос механізмів двигуна і викиди в атмосферу. Паливо вигорає в значно більшій мірі, що зменшує накопичення гару на деталях двигуна і вміст шкідливих речовин у вихлопі. Переробка паливної системи не вимагає радикальних змін конструкції і складних технічних хитрувань, при цьому не знижуючи, а підвищуючи ресурс механізмів.